Succes is meetbaar  
 

GOEDE BEREIKBAARHEID VERHOOGT UW OMZET EN GEEFT U MEER TIJD VOOR UW KERNTAKEN

Telefoon en bereikbaarheid service

  • Uw persoonlijke telefoniste met kennis van uw bedrijf
  • Binnen 30 minuten aangesloten
  • Geen contract; uw abonnement is dagelijks opzegbaar
  • Omnichannel
  • Call out met vast tel. herkenbaar nummer
  • Native Nederlandse sprekers
“73% wil toch liever iemand spreken"

Vertrouwen is belangrijk, 73% geeft aan dat na de prijs het vertrouwen belangrijker is dan in het verleden, niet zo gek in de tijd van fake nieuws en fake websites.

Wij bieden u maximale flexibiliteit en integratie.

Wij leveren u gekoppelde telefoonnummers die voor uw media-uitingen en website Calltracking, Webchat, Callback en Voicemail mogelijk maken. 

Mailboxen en autoresponders leveren u maximale bereikbaarheid en rentabiliteit op.

Customerservice of Telefoonservice kan op diverse manieren verleend worden, bv als achtervang voor een bedrijf of organisatie als de telefoon niet na 5 keer overgaan opgenomen wordt. Er zijn veel flexibele toepassingen mogelijk zonder een vast contract en in combinatie met andere media. 

#customersupport #salesmarketing #klantenservice #contractvrij # doorschakelen #telefoniste #telefoonservice #webshop


“73% wil toch liever iemand spreken"

Echter, dit kan niet ieder bedrijf garanderen. Dit komt meestal door bezettingsgraad en het niet altijd in staat zijn om de telefoon aan te nemen. Wij als In-en Outbound Call Center kunnen u deze bereikbaarheid garanderen. Elke organisatie moet op een effectieve en efficiënte manier en tegen lage kosten hun telefonische bereikbaarheid kunnen vergroten.            

VISIE

De telefonische bereikbaarheid van bedrijven is één van de belangrijkste onderdelen van elke bedrijfsvoering. 

73% wil toch liever iemand spreken"

Talrijke nationale en internationale onderzoeken, o.a. van KPMG, wijzen uit dat ‘klantbeleving’ geen modewoord is, maar een belangrijke driver voor financiële resultaten. De klantreis of customer journey is een sleutelfactor voor tevredenheid en loyaliteit. 

          

   lenny@officesupportbenelux.nl


Bel 0617953048


Consumenten zijn niet te spreken over de inzet van chatbots als helpdeskmedewerker 

Dat blijkt uit een enquête van de Consumentenbond onder ruim 10.000 panelleden. Maar liefst 78% van de ondervraagden die wel eens te maken kreeg met zo’n robothulpje kreeg geen volledig antwoord op zijn vraag.

Gerard Spierenburg, Consumentbond



 
 
 
E-mailen
Bellen
LinkedIn