Telefoon en bereikbaarheid service
Vertrouwen is belangrijk, 73% geeft aan dat na de prijs het vertrouwen belangrijker is dan in het verleden, niet zo gek in de tijd van fake nieuws en fake websites.
Wij bieden u maximale flexibiliteit en integratie.
Wij leveren u gekoppelde telefoonnummers die voor uw media-uitingen en website Calltracking, Webchat, Callback en Voicemail mogelijk maken.
Mailboxen en autoresponders leveren u maximale bereikbaarheid en rentabiliteit op.
Customerservice of Telefoonservice kan op diverse manieren verleend worden, bv als achtervang voor een bedrijf of organisatie als de telefoon niet na 5 keer overgaan opgenomen wordt. Er zijn veel flexibele toepassingen mogelijk zonder een vast contract en in combinatie met andere media.
#customersupport #salesmarketing #klantenservice #contractvrij # doorschakelen #telefoniste #telefoonservice #webshop
De telefonische bereikbaarheid van bedrijven is één van de belangrijkste onderdelen van elke bedrijfsvoering.
“73% wil toch liever iemand spreken"
Talrijke nationale en internationale onderzoeken, o.a. van KPMG, wijzen uit dat ‘klantbeleving’ geen modewoord is, maar een belangrijke driver voor financiële resultaten. De klantreis of customer journey is een sleutelfactor voor tevredenheid en loyaliteit.
Echter, dit kan niet ieder bedrijf garanderen. Dit komt meestal door bezettingsgraad en het niet altijd in staat zijn om de telefoon aan te nemen. Wij als In-en Outbound Call Center kunnen u deze bereikbaarheid garanderen. Elke organisatie moet op een effectieve en efficiënte manier en tegen lage kosten hun telefonische bereikbaarheid kunnen vergroten.
Bijna 25.000 mensen meer aan het werk in klantcontact.
Een klant wil graag helder en duidelijk geholpen worden. Dat grote bedrijven het liefste een zo doorzichtig mogelijke dienst verlenen, dwingt klanten naar de klantenservice. En niet naar incompetente chats of chatbots.
Bel 013-5093022
Consumenten zijn niet te spreken over de inzet van chatbots als helpdeskmedewerker. Dat blijkt uit een enquête van de Consumentenbond onder ruim 10.000 panelleden. Maar liefst 78% van de ondervraagden die wel eens te maken kreeg met zo’n robothulpje kreeg geen volledig antwoord op zijn vraag.
Gerard Spierenburg, Consumentbond