Succes is meetbaar  T:013 5093022 
 

GOEDE BEREIKBAARHEID VERHOOGT UW OMZET EN GEEFT U MEER TIJD VOOR UW KERNTAKEN

Telefoon en bereikbaarheid service

  • Uw persoonlijke telefoniste met kennis van uw bedrijf
  • Binnen 30 minuten aangesloten
  • Geen contract; uw abonnement is dagelijks opzegbaar
  • Omnichannel
  • Call in/out met vast tel. herkenbaar nummer
  • Ook bereikbaar via autoresponders
  • Native Nederlandse sprekers
“73% wil toch liever iemand spreken"

Snelheid is belangrijk: “Klanten willen niet vijf minuten in de wacht staan". Klantbeleving is een belangrijke gunfactor.

Wij bieden u maximale flexibiliteit en integratie.

Wij leveren u gekoppelde telefoonnummers die voor uw media-uitingen en website Calltracking, Webchat, Callback en Voicemail mogelijk maken. 

Mailboxen en autoresponders leveren u maximale bereikbaarheid en rentabiliteit op.

Customerservice of Telefoonservice kan op diverse manieren verleend worden, bv als achtervang voor een bedrijf of organisatie als de telefoon niet na 5 keer overgaan opgenomen wordt. Er zijn veel flexibele toepassingen mogelijk zonder een vast contract en in combinatie met andere media. 

#customersupport #salesmarketing #klantenservice #contractvrij # doorschakelen #telefoniste #telefoonservice #webshop

  • In-Outbound Call Center gesprekken: Nederlands, Engels en Duits en basis Frans en Spaans.
  • Aannemen en verwerken van binnenkomende orders, bestellingen en informatie aanvragen via Telefoon, Email en Webchat.
  • Aannemen, verwerken en oplossen van klachten of problemen.
  • Inplannen van afspraken voor bezoek spreekuur, behandeling, consult of onderhoudsbeurt. 
  • Verlenen van support bij vragen via telefoon, e-mail, webchat, callback of online ticketsysteem.
  • Transparante betrouwbare gespreksregistratie en rapportage. 

Wij verzorgen o.a. de customerservice voor bovenstaande bedrijven

VISIE

De telefonische bereikbaarheid van bedrijven is één van de belangrijkste onderdelen van elke bedrijfsvoering. 

73% wil toch liever iemand spreken"

Talrijke nationale en internationale onderzoeken, o.a. van KPMG, wijzen uit dat ‘klantbeleving’ geen modewoord is, maar een belangrijke driver voor financiële resultaten. De klantreis of customer journey is een sleutelfactor voor tevredenheid en loyaliteit. 

Echter, dit kan niet ieder bedrijf garanderen. Dit komt meestal door bezettingsgraad en het niet altijd in staat zijn om de telefoon aan te nemen. Wij als In-en Outbound Call Center kunnen u deze bereikbaarheid garanderen. Elke organisatie moet op een effectieve en efficiënte manier en tegen lage kosten hun telefonische bereikbaarheid kunnen vergroten.                               

Presentatie UWV en CBS nieuwe arbeidsmarktcijfers. 

Bijna 15.000 mensen meer aan het werk in klantcontact.
Een klant wil graag helder en duidelijk geholpen worden. Dat grote bedrijven het liefste een zo doorzichtig mogelijke dienst verlenen, dwingt klanten naar de klantenservice. En niet naar incompetente chats of chatbots.

 

 

                         Bel 013-5093022 



E-mailen
Bellen
LinkedIn