Succes is meetbaar  
T: 013 5093022 


GOEDE BEREIKBAARHEID VERHOOGT UW OMZET EN GEEFT U MEER TIJD VOOR UW KERNTAKEN


Telefoon en bereikbaarheid service

  • Uw persoonlijke telefoniste met kennis van uw bedrijf
  • Binnen 30 minuten aangesloten
  • Geen contract; uw abonnement is dagelijks opzegbaar
  • Multimedia met Telefoon, Webchat en Callback op uw website.
  • Ook bereikbaar via autoresponders
  • Native Nederlandse sprekers

 

“73% wil toch liever iemand spreken"

Snelheid is belangrijk: “Klanten willen niet vijf minuten in de wacht staan". 

Klantbeleving is een belangrijke succesfactor

Wij bieden u maximale flexibiliteit en integratie.

Wij leveren u gekoppelde telefoonnummers die voor uw media-uitingen en website Call Tracking, Webchat, Callback, Voicemail mogelijk maken. 

Mailboxen en autoresponders leveren u maximale bereikbaarheid en rentabiliteit op.  Interactie met uw Omnichannel en social media  activiteiten.

Waarom chatbots geen concurrentie zijn voor onze klantenserviceWaarom chatbots geen concurrentie zijn voor klantenservice

Enkele mogelijkheden:

  • In-Outbound Call Center gesprekken: Nederlands, Engels en Duits en basis Frans en Spaans.
  • Call Tracking krijgt iedere nieuwe mediabezoeker een uniek telefoonnummer te zien, zodat de bron inzichtelijk wordt. Op die manier wordt inzichtelijk welke bronnen (Omnichannel) tot contact leiden!
  • Aannemen en verwerken van binnenkomende orders, bestellingen en informatie aanvragen via Telefoon, Email en Webchat.
  • Aannemen, verwerken en oplossen van klachten of problemen.
  • Inplannen van afspraken voor bezoek spreekuur, behandeling, consult of onderhoudsbeurt. 
  • Verlenen van support bij vragen via telefoon, e-mail, webchat, callback of online ticketsysteem.
  • Transparante betrouwbare gespreksregistratie en rapportage. 

Neem vrijblijvend contact op en ga in de SCRUM met ons, elk project is weer anders en heeft succes met inzet van ons beide. "SCRUM is resultaatgerichte methode, maar dan ook echt. Je doet wat echt iets oplevert en je checkt voortdurend wat je acties doen. Het kan niet anders dat je acties dus flexibel moeten zijn".

 

73% vindt persoonlijk contact het belangrijkste73% vindt persoonlijk contact het belangrijkste



 

Wij verzorgen o.a. de customerservice voor bovenstaande bedrijven

73% vindt persoonlijk contact het belangrijkste

VISIE

De telefonische bereikbaarheid van bedrijven is één van de belangrijkste onderdelen van elke bedrijfsvoering. “73% wil toch liever iemand spreken"

Klantbeleving is een belangrijke succesfactor

Talrijke nationale en internationale onderzoeken, o.a. van KPMG, wijzen uit dat ‘klantbeleving’ geen modewoord is, maar een belangrijke driver voor financiële resultaten. De klantreis of customer journey is een sleutelfactor voor tevredenheid en loyaliteit. 

Echter, dit kan niet ieder bedrijf garanderen. Dit komt meestal door bezettingsgraad en het niet altijd in staat zijn om de telefoon aan te nemen.                                                        Wij als In-en Outbound Call Center kunnen u deze bereikbaarheid garanderen.

Elk organisatie moet op een effectieve en efficiënte manier en tegen lage kosten hun telefonische bereikbaarheid kunnen vergroten.

Call Tracking: Ken je dat? Als ondernemer wil je online marketing gaan inzetten of zet je al online marketing in, terwijl het grootste gedeelte van je leads telefonisch wordt afgehandeld. Je weet dat online marketing belangrijk is, maar je weet niet waar je op kunt sturen als een klein percentage van de bezoekers via de website een formulier invult. Je kunt wel bijsturen, maar je weet niet via welk kanaal de telefoontjes binnenkomen en hebt niet voldoende inzicht in hoeveel telefoontjes er per dag/week/maand zijn geweest. Het handmatig bijhouden van het aantal telefoontjes kan tijdrovend zijn en je moet dit heel gedisciplineerd blijven doen. Als ondernemer wil je dat het budget wat je besteedt naar de juiste zoekwoorden en campagnes gaat. Met call tracking wordt dit inzichtelijk.

 

                         Bel 013-5093022 



 
 
 
 
E-mailen
Bellen
LinkedIn