Kwaliteit is meetbaar
“Wij zijn een familiebedrijf met ruim 17 jaar ervaring en gebruiken die stabiele basis om aan uw vragen te kunnen voldoen".
Om deze beweging voorwaarts kracht bij te zetten, investeren we in thema’s als digitaal, innovatie en de grootste factor u als klant. Wij werken elke dag aan de uitdagingen van de markt om voor u de maximale conversie te creëren.
Soms ligt de oplossing voor de hand, maar soms ook niet en dan laten wij aan u onze toegevoegde waarde zien.
Lenny Plaum, Office Support Benelux
"Wij hebben een aantal malen naar grote tevredenheid zaken gedaan met Office Support Medical.
Wat ons met name aanspreekt is hun allround kennis op het gebied van medical devices en zorghulpmiddelen (ziekenhuizen en instellingen op alle niveaus) hun enthousiasme en de gedrevenheid waarmee ze de uitdagende projecten oppakken.
Bij de volgende klus maken wij zeker weer gebruik van de diensten van Office Support Benelux!"
Anthony Sumter, Account Manager Alphatron Medical Systems
“Wij werken al geruime tijd samen met Office Support Benelux voor de opvang van ons telefoonverkeer in drukke periodes en de dagelijkse customer service voor onze Nederlandse en Duitse webshop. De afgelopen jaren hebben wij diverse andere telefoonservicebedrijven gehad, waaronder duurdere, goedkopere, minder goede... maar Office Support Benelux combineert een goed tarief met een goede service. Doordat er met een vaste contactpersoon gewerkt wordt vergaart deze steeds meer kennis van onze producten en diensten waardoor telefoontjes uitstekend afgehandeld kunnen worden en onze werkdruk ontlast wordt.
Wij kunnen dan ook met alle vertrouwen de diensten van Office Support Benelux aanbevelen.
Stan Raijmakers, directeur Easy Ergonomics
“Ik beveel u graag de kwaliteiten van Office Support Benelux aan, een van onze partners op notuleergebied. Al gedurende enkele jaren is Lenny Plaum voor ons actief als notulist van gemeenteraden en gemeentelijke commissies. Daarnaast heeft zij de verslaglegging verzorgd van incidentele vergaderingen van uiteenlopende aard, onder meer een brainstormsessie, een aantal interne sollicitatiegesprekken en het transcriberen van geluidsbestanden, interviews en monitors. De samenwerking verloopt naar wederzijdse tevredenheid.
Als Notuleerservice Nederland konden wij steeds rekenen op een correcte verwerking van opdrachten en een tijdige levering. Daarnaast zijn ons uitsluitend positieve signalen bekend van de kant van onze opdrachtgevers”.
Albert van Zoelen, afdeling Quality Notuleerservice Nederland/Notubiz