Telesales en Telefoonservice

 


Telefoon en Bereikbaarheidservice


Telefoon en bereikbaarheidsservice:

U kunt uw telefoon naar ons doorschakelen waarbij uw bestaande telefoonnummer behouden blijft, u kunt gebruik maken van een uniek nummer dat voor u wordt vrijgemaakt of u kunt gebruik maken van een (tijdelijk) 0800, 0900 en 088-nummer of een buitenlands nummer.

Onze service fungeert als een persoonlijk verlengstuk van uw bedrijf. Uw klanten worden met respect benaderd en krijgen de aandacht die zij verdienen. Klanten worden persoonlijk te woord gestaan, orders worden aangenomen en vragen worden beantwoord. 

De klanten of bellers ‘’bellen met uw bedrijf”, dat versterkt het vertrouwen en bevestigt de professionele uitstraling van uw bedrijf. 

Wij verdiepen ons in uw bedrijf, uw visie en uw uitstraling zodat het telefoongesprek op uw “eigen” wijze wordt aangenomen.
Alles verloopt zoals u het wenst, geruisloos en gemakkelijk.



Enkele voorbeelden van onze mogelijkheden:

  • Aannemen van alle binnenkomende gesprekken: Nederlands, Engels en Duits
  • Aannemen en verwerken van binnenkomende orders, bestellingen en informatie aanvragen.
  • Aannemen, verwerken en waar mogelijk oplossen van klachten of problemen.
  • Inplannen van afspraken voor bezoek spreekuur, behandeling, consult of onderhoudsbeurt.
  • Verlenen van support bij vragen via telefoon, e-mail of online ticketsysteem.

Wanneer en hoe lang u doorschakelt kunt u zelf bepalen, of het voor één uur, een dagdeel, continu, tijdens een vergadering of belangrijke afspraak of tijdens de vakantieperiode is.                  

Your Business Our Service!

Zo bent u altijd maximaal bereikbaar, laat u geen kansen onbenut en is uw capaciteit optimaal.  

Binnen enkele minuten kunt u de telefoonservice en bereikbaarheidsservice regelen.

Telemarketing, telesales en account management B2B


Acquisitie en het koud benaderen van potentiële klanten blijft een belangrijke activiteit in iedere organisatie. In deze dynamische maatschappij ontbreekt vaak de tijd of het doorzettingsvermogen om het structureel aan te pakken en bijvoorbeeld terugbelafspraken na te komen. Doen wat je zegt is heel belangrijk! 

Hiermee laat u een eerste betrouwbare indruk achter bij een potentiële klant, die van essentieel belang is in het verdere verkooptraject. “Afspraak is afspraak, ook in deze tijd!”
Koud klanten B2B telefonisch benaderen (cold calling) is een vak apart. 

Wij hebben jarenlange (internationale) ervaring met outbound telemarketing B2B voor diverse opdrachtgevers in diverse branches in het Nederlands, Engels en Duits. 

Onze expertise is: maken van kwalitatieve bezoekafspraken B2B voor accountmanagers, telefonische verkoop B2B, marktonderzoek en marktbewerking, nabellen en opvolgen van direct mailing B2B, uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoek, mysterycalling en mysteryshopping. 
Wij weten in contact te komen met uw potentiële klanten, zijn goed voorbereid, voeren een gesprek op niveau zoals met een DMU en weten tot de kern te komen waar het natuurlijk allemaal om draait.                           

Kernpunt: Ieder telefoongesprek is een nieuwe kans, wij benaderen iedereen met respect, daadkracht en enthousiasme, sluiten ieder gesprek correct af en weten hiermee resultaat te boeken.

Bent u aan het einde van de dag vergeten uw potentiële klant terug te bellen of zegt u iedere keer tegen u zelf: ‘na de koffie of lunch start ik met het bellen van “koude” leads’ maar aan het einde van de werkdag denkt u: “morgen ga ik het echt doen”, wij doen het voor u.

 


 


Nederland 013 5093022   België 03 8083651